Hoe kan ik een product(en) retourneren of ruilen? (herroepingsrecht)

 

Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling, heb je het recht om deze zonder opgave van reden te retourneren (herroepingsrecht)

Let er hierbij op dat je het product(en) met alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijze mogelijk) in originele staat en verpakking retourneert. Ruilen is niet mogelijk. Wat wel mogelijk is: retourneer het product(en) zoals hiervoor staat beschreven en plaats vervolgens opnieuw een bestelling. De retourkosten van je huisadres naar knaptoet zijn voor eigen rekening.

 

Verkeerd of beschadigd product ontvangen

Wanneer je een product hebt ontvangen dat verkeerd geleverd, defect of beschadigd is mag je deze houden. Het product hoef je dus niet te retourneren. Maak een foto van het product, mail deze naar info@knaptoet-haaraccessoires.nl en vermeld hierbij of je een nieuw product wilt ontvangen (mits deze op voorraad is) of dat je het bedrag van het product terug wilt ontvangen. Voorgaande is niet van toepassing bij kleurafwijkingen ten gevolge van beeldschermkwaliteit en/of fotocamerakwaliteit. De producten op de foto’s zijn niet op ware grote afgebeeld. Kleuren worden per beeldscherm anders weergegeven.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug, van mijn geretourneerde product(en)?

Zodra het retour (binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling) het product (binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het retourformulier) in goede staat retour heeft ontvangen, zal het bedrag binnen 14 kalenderdagen worden overgemaakt naar je bankrekening. Gaat het om een geheel geretourneerde bestelling, dan krijg je het volledige orderbedrag terug. Gaat het om een deel van de bestelling, dan krijg je enkel het aankoopbedrag van het geretourneerde product(en) terug. In beide gevallen zijn de retourkosten van je huisadres naar knaptoet voor eigen rekening.

 

Wat is het retouradres?

knaptoet

acaciastraat 4

6669EL Dodewaard